چرا مرحله 3 کلیه بیماران بیماری با درد در سمت چپ
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا مرحله 3 کلیه بیماران بیماری با درد در سمت چپ

در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها قادر به انجام کار خود را کاملا. بنابراین، برخی از نشانه ها و عوارض رخ می دهد به راحتی، در حالی که درد در سمت چپ فقط یکی است. چرا بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه دچار درد در سمت چپ؟

همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید این مشکل، اما بیماران مبتلا به برخی از انواع بیماری مزمن کلیه واقعا درد پشت. در شرایط زیر ممکن است درد در سمت چپ شود.

بیماری کلیه پلی کیستیک 1: این یک بیماری کلیوی مشترک به ارث برده مزمن است که باعث بسیاری از کلیه کیست کلیه است. همانطور که این کیست کلیه بزرگ و بزرگ تر می شوند، به اطراف بافت ها و اندام های کلیوی فشرده سازی. سپس درد در ناحیه کلیه عبور می کند.

2 کلیه سنگ: سنگ کلیه از عوارض بیماری مزمن کلیوی و نفروپاتی IgA و PKD است. هنگام محاسبه کلیه سبب انسداد ادراری و یا از طریق دستگاه ادراری حرکت می کند، می تواند این علائم شود.

3 عفونت دستگاه ادرار: وقتی کلیه ها می تواند خون به طور معمول فیلتر نیست، محصولات و مواد سمی زباله های آسیب به سیستم ایمنی است که می تواند ظرفیت ایمنی بدن تحت شوند. علاوه بر این، قابلیت های سیستم ایمنی کم عارضه جانبی برخی از داروها است. بنابراین، عفونت های دستگاه ادراری به راحتی باعث درد در کلیه ها رخ می دهد.

4 سطح پایین عملکرد کلیوی: این علت دیگری از درد در سمت چپ از بیماران کلیوی است، و یک نگرانی عمده برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است.

چگونه به کنترل درد در سمت چپ برای بیماران مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

از آنجا که علت از فرد به فرد تغییر، بیماران باید درمان های موثر را برای مدیریت این موضوع با توجه به وضعیت بیماری خود را. اگر شما از این مشکل رنج می برند، شما باید به کمک دکتر آنلاین برای تعیین آنچه باعث می شود که مشکل و تعیین کند که کدام درمان می تواند کنترل ناراحتی خود کمک کنند.

علاوه بر این، آنها نیز درمان لازم است که می تواند مرحله بیماری کلیوی معکوس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ها، شما می توانید با ما kidney-support@hotmail.com بیماری ایمیل و یا ترک یک پیام در باس.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درد در سمت چپ، بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: